Aquesta setmana ens hem assabentat de l'”atac” feixista que van rebre les nostres amigues del Jaç Roig.  Des del FC St. Pauli Fanclub Catalunya mostrem el nostre rebuig a aquesta exhibició feixista amb el comunicat detallat a continuació.
Pintades al Jaç Roig

“Atac” covard feixista al Jaç Roig | Foto: @VdCCUP

Comunicat

Durant la nit de dimarts 6 i dimecres 7 d’octubre, la façana de la Taverna-Restaurant Jaç Roig i algun indret més de Capellades, van aparèixer embrutades amb pintades de caràcter feixista.
Amb les paraules “Lazis” i “Nazis”, van assenyalar la porta del local, conjuntament amb la xifra 155 a cada costat. A hores d’ara, a ningú se li escapa que aquests termes són utilitzats per la ultradreta espanyola que intenta emmascarar la seva “ideologia”, el seu totalitarisme i els seus gens impositius i antidemocràtics tot culpabilitzant a les persones i entitats antifeixistes o independentistes catalans.
Des del FC St. Pauli Fanclub Catalunya mostrem el nostre rebuig a aquest atac feixista i covard. Sabem que quatre gargots mal fets no són una acció greu en si, més enllà del fet que suposa l’exhibició pública de la seva mediocritat i intolerància. Però no per això és menys important denunciar-ho.
Així, també volem aprofitar per fer arribar el nostre més sincer suport a les amigues i companyes del Jaç Roig i la vila de Capellades. Al mateix moment que fem palesa la nostra fraternitat a tots els projectes, locals o casals populars dels Països Catalans. Iniciatives dels que insistim a denunciar les constants agressions feixistes que pateixen, tant els espais -com l’incendi del Casal Popular de Castelló el passat juliol-, com les persones que els vertebren i els donen vida.
Aturem el Feixisme!
Juntes contra la seva covardia i intolerància!